kväll

jag är trött och mina linser är torra men kvällen är skön ändå!

Ätit grillat kyckling hos mor och far, nu laddar jag in bilder på datron. Planen är att jag ska bränna en skiva med bilder som mormor och morfar ska få se när mamma och pappa åker dit på torsdag.


lite smakprov från Taizé? tog inte så mycket blider och mina kamera är på väg att ge upp efter ett år av missöden! Men bilder är det i alla fall!

   att sova skönt på bussen är en konst men dessa två verkar ha lyckats!

  Det gäller att roa sig på stoppen, kvällsstopp i tyskland och erik och emil stog för underhållning.

 Lite nattvard under resan, morgonstopp och mässa i Frankrike.

 Lika barn leka bäst?

 Vi diskade :D

De får vara nog för nu! Måste fortsätta med bilderna till mormor och morfar ;)

hade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0