gha!

Vad gör jag med mitt liv egentligen? hinner ju inte med något!

Onsdag: HK möte
Torsdag: RixFm festival
Fredag: Hamnfestival
Lördag: Lilytown utställning + Emma 20-års fest (vilket jag inte hunnit fixa kläder till än!)
Söndag: Flytta Hanna, får ta med Ellen (hingstutsällning tiker + shire på åkerby, hade velat hinna med men går inte)

Dessutom åker mamma och pappa till Skåne på torsdag och jag ska ha koll på Ellen!

Sen kommer mamma och pappa hem med morfar på tisdag och då ska Ellen bo hos oss.
den veckan:

Måndag: Andas ev måla hus + Calles systerbarn till hans mamma
tisdag: mamma och pappa komemr med morfar, äta där
Onsdag: Äta med hos mamma och pappa
Torsdag: Mammas ingifta morbror Olle (var gift med mormor ena syster) bergavs. 
                Både mormor och mormors andra syster är sjuka och kan inte åka.
fredag: F och M till Siv. Power meet?
Lördag: F och M hälsa på oss?
Söndag: Andas igen?

Dessutom är det power meet från torsdag till söndag. vilket vi tänkt vara med på betydligt mer. blääääää...

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är bättre att ha mycket att göra än ingenting alls...

2009-06-24 @ 10:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0