Usch vilken dag

Vilken grå dag det är idag! helt sjukt... Så grått att mitt humör också blev grått...Huvudet gör ont och jag har världens mensvärk, typ aj! Bläää vad sägs som att dra täcket över huvudet och somna om?

Grå är verkligen en likgilltig färg, menar den är varken vit eller svart. Klart att grått kan vara mörkt och ljust och ha olika nyanser men den är ju alltid grå. Idag är en ganska mittimellan grå dag med dragningar mot en mörkare nyans. Låter som väderleksrapport!

"Dagens nyans av grått är en typisk svensk grå med lagom av allt! Varken ljus eller mörk. Nu över till sporten---"

Det är lungt på jobbet i alla fall och tur är det för med min dagsform hade jag inte fått mycket gjort!  Tomt i huvudet men mest för att jag tvingar det att vara så. Finns egentligen nog en massa att älta, som vanligt men idag orkar jag inte riktigt.

Tur att jag har Calle som igår sa åt mig att jag är rätt pessimistisk när jag väldigt pessimistiskt. Hmm, finns en del man borde göra åt livet kanske för att de ska bli som man vill ha de. För att nå min önskan så krävs det åtgärder!

En fika med Jenni och Emma i veckan är min stora förhoppning! Behöver fylla på med BJE energi! Går på sparlåga nu när det är så här grått!

See ya!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0