söndag

Söndagen började med att vi åkte till Hanna i stockholm och flyttade henne från KTH till Söder nånstans, hängde inte riktigt med vart. Jag åkte bara med! Ellen har väl på sin höjd varit på grönan och skansen, så hon blev lite imponerad. Nya lägenheten var på 5:e våningnen så det var bara att lasta hissen. Ellen tyckte visst den var intressant ;) med skjutdörrar och hela kittet ;D Hanna bjöd på donken men jag hade grymt ont i magen hela dagen. När vi var klara köpte vi glass :D mums! Sen satte vi oss i en park precis bakom huset. :D



Skrållan var hos Calles mamma så när vi hämtade henne passade vi på att bada på deras brygga, mamman och man åkte för att lägga i båten. Så det blev årets första dopp, så sen har jag nog aldrig varit tror jag! Mysigt var det i alla fall!



Kunde inte vart mysigare tror jag!



Skrållan är fortfarande lite osäker på om hon gillar att bada eller inte ;D
Lite badade hon i alla fall!


Det blev en mysig söndagskväll! På dagen var jag trött, lätt irriterad, ledsen över Knatt och hade grymt ont i magen.

Btw! Grymma bilder det blir med mobilen!

See ya!

Kommentarer
Postat av: Lille Syrran!

hehe det va en roliga da heller hur!!?

men jag skulle bara kolla om hissen skulle komma snart ju!!

2009-07-01 @ 19:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0