Semester

jag vill åka på semester, undra bara vart?? Skulle vilja åka iväg jag och Calle bara och sova på nått vandrarhem nånstans och bara ha de mysigt. Det skulle vara nice! *drömmer mig bort*

Hade en jättetrevlig eftermiddag igår! Träffade BJE för en fika och sen blev vi sittandes på en bänk och pratade. Det är så skönt att även om vi inte setts så mycket på senaste tiden så fungerar allt ändå och det är precis som vi setts varje dag i alla fall! Älskar verkligen mina kompisar! 

Det blev ingen ridning igår, när jag kom hem så behövdes jag hemma. Mamma och jag kom fram till att hon skulle försöka rida och annars var de lugnt med en vilodag. Om det inte är storm blir de kanske en tur idag istället.

Usch vilken regnig och blåsig dag det är idag, fast rätt mysig också... ;)

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0