Jag tänker bli som alla andra


Igår upptäckte jag att jag nog är den enda människan på jorden (förrutom min mamma) som inte sett i princip alla avsnitt av vänner! Anledning? Vi har aldrig haft de kanalerna.

Har aldrig grublat så mycket över det tils igår när jag upptäcket att till och med Calle har sett typ alla avsnitt (skyller på sin syster) Att han har sett vänner som knappt har sett nått (känns de som ibland) måste betyda att det är dags att göra något åt det!



Så det gjorde jag! Jag ska bli som alla andra och ska ha sett alla avsnitt av vänner!
Det svider till i plånboken men de får det vara värt!
Denna fina lilla box kommer inom en kort till mig för att bosätta sig på vår filmhylla! Så nu vet alla vad min semester kommer bestå av ;)

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0