huvudvärk

Blä mitt huvud verkar verkligen inte vilja ge med sig alls. suck. Två alvedon brukar ju lindra i alla fall men idag känner jag inte ens nån skillnad. Se hur länge jag blir kvar på jobbet. Nån har ätit mat med stekt lök också, det är helt sjukt men jag klarar verkligen inte lukten av stekt lök när jag har ont i huvudet.

När jag var hemma i höstas med min mega influensa, eller vad det nu va för något, hade Calle ätit stekt lök och jag tyckte mitt rum luktade lök i en vecka. Han åt löken på jobbet, eller om det var hemma men inte hos mig i alla fall. Galet! Han fick byta klädet och allt för jag pallade det bara inte. Snacka om att jag kände mig dum!




Min fiende, löken!

(Men jag kan tycka det är gott IBLAND, pallar bara inte lukten av stekt lök)

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0