grilldag kyckling!

Mums! Nu har vi ätit grillad kyckling, det var riktigt gott :D

Nu sitter vi och pratar gamla minnen =D När jag flög själv till mormor och morfar och när jag och mamma åkte tåg till Tomarp. Mamma fick för sig att jag aldrig åkt tåg när jag typ var fyra år så det blev en tågresa på ca 10 timmar med en trött mamma XD det enda jag kommer ihåg var att vi åt korv med mos (i malmö har mamma berättat) och att det fanns en lekvagn. Mycket nytta med den resan! I alla fall så blev det en visit i skåne =D

Jag var ungefär lika gammal som Calles systerdotter är nu när hon och hennes äldre bror har flugit hit! =D Så jag har lugnat Calle med att det verkligen inte är nå farligt att flyga själv =D

Nä ska kanske vara lite social =D

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0