tömma kameran

Jag har tydligen inte tömt min kamera sen 18 december eller nåt! Men det var batterier som var slut och sladdar som var borta för att inte tala om ett minne som knappt existerar. Nu är det gjort i alla fall! Jag har tömt kameran. Hade ju i och för sig varit roligt om det hade varit några bra bilder på kameran men jag och min kamera kommer inte alltid riktigt överrens om man säger så. Tror jag har skadat min kamera ganska bra när den har råkat ut för saker för blixten suger verkligen. Den här tiden när man ska ta kort inomhus är det bra med en blixt om man säger så. Men lite bilder var det i alla fall. Bland annat på min galna katt som numera bor i vedkorgen och blir väldigt förolämpad om man lägger ved i den :P

Nä lite blande bilder från 18 december till nu dvs massor med saker som känns jättegamla! Typ flytt från skolan, julavslutning, fester, själva julen, en till flytt... Ja tror jag får fram budskapet men det var kul att titta igenom dem i alla fall.

några för visning:
     



   

 

    

tills vidare ;D

Kommentarer
Postat av: Diana

Hej! Hur har du det? Allt bra? Hoppas det i alla fall.

Jobbar och står i eller?



Kram Diana

2009-01-22 @ 19:57:54
URL: http://metrobloggen.se/dianad
Postat av: Linda

Qimbo och jag var med. :D



<3

2009-01-23 @ 13:08:30
URL: http://thelindalinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0