Nada mottagning!

Vad trött jag blir! Jag kan liksom inte prata i telefon! Mitt fina lila glocalnet har ingen som helst mottagning här, det suger.
Fast hos mamma och pappa har jag hyfsad mottagning men inte här. 


Annars så har jag ingen bil och sitter här isolerad i skogen och kan inte göra mycket annat än att städa och lyssna på radio. Vet ni, det suger också. Inte verkar det finnas mycket på jobbfronten heller eftersom de som är där får allt jobb. Eftersom jag inte är där får jag inge jobb och jag har ju inge jobb eftersom jag inte är där. Vem vet det vänder kanske men jag blir lite trött när vissa blir tillfrågade hela tide och jobbar typ heltid och vi andra får nått pass i veckan typ. Just nu är jag så trött på de att jag knappt vill jobba men jag måste jobba och väl där så trivs jag och har kul.

Känner mig bara så sjukt isolerad från resten av världen, Kan aldrig träffa folk, jag kan inte ringa för då bryts det! Snart glömmer väl alla bort att jag finns... Tynas bort som en skugga som sakta sätt inför ljus...

JAG HATAR ALLT DET HÄR JUST NU!!! 


Glöm inte bort mig jag är inte längre bort än förr, smsa när som helst. Bara för att jag har flyttat är jag inte längre bort. Jag är inte blivit 30 och tappat allt bara för de här! Glöm inte bort mig! Bella som funnits i flera år tack vare er! Varför tror ni och att jag inte vill se er! Varför vill ni inte se mig varför tänker ni inte på att jag finns kvar och är här! Jag finns här jag är kvar och jag behöver er nu! och för alltid! Glöm mig inte!

nu drar jag täcket över huvudet istället... =/

 

Kommentarer
Postat av: mamma

alltid nära till mamma och pappa, syster yster brorsan och hästen som längtar efter lite pyssel.....

2009-01-14 @ 21:17:40
Postat av: Linda

Såklart du finns hos mig och jag har inte glömt dig. Jag kan komma och våldgästa dig nästa vecka om du vill. <3

2009-01-15 @ 19:51:55
URL: http://thelindalinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0