en fredag som denna

sitter jag och myser med tända ljus och brasor igång både i köket och här i vardagsrummet... jag har en söt katt och livet är betydligt bättre än det kändes när jag skrev mitt senaste inlägg. Fick nån typ av mindre total sinnesförvirring eller nått :S Sorry för de....

Idag har jag vart ner till min lilla pålle, vet ni hur underbart det är att rida barbacka en solig eftermiddag? Det är mega mysigt!  Igår var vi i ridhuset, det har jag saknat och jag vet att jag har en mega underbar pålle!

Äntligen börjar de bli lite ordning här hemma efter inflytten saker börjar få sin plats och mysstämmningen infinner sig! Plus att idag kom det första brevet till mig med adressen hit! Hihi, va kul =D Jag fick ett, Calle ett och så fick vi ett som skulle till nån helt annan i enköping XD spännande värre!

Idag ska vi på pokerkväll hos Calles kompisar, jag som inte kan spela poker. Kan bli en mycket intressant kväll XD haha XD Ja och btw är Calle typ den underbaraste som finns ;D

Kramar så länge =D

 tänk när det är sommar och man kan ut och hoppa :D nam nam! jag vill ut i terrängen :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan man tro att det hindret är 90 cm, eller var det klassen 1 m. ?? ser ut som 50 cm .........

2009-01-23 @ 18:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0