Bella i Bkulla

Japp det är jag de =P Ja, mitt öde är nog att bo här, ja i alla fall ett bra tag till ;D Föralltid vem vet =P Jag trivs ju bra så varför inte? ;D

Fick den frågan igår, tror du på ett föralltid? Svaret blev att jag hoppas på ett föralltid och jag tror det finns men jag har svårt att tänka mig i ett eftersom jag har en tendens att alltid ta det säkra före det osäkra och inte förvänta mig för mycket för att inte bli besviken. Nog för att jag hoppas och drömmer men jag har alltid en reservplan om allt skiter sig. I allt. Sjukt när man tänker efter, för så fort jag känner mig säker och trygg i nått så kan det inte den känslan hålla i sig mer än typ en vecka sen måste jag tänka på hur det skulle va om allt sket sig och när jag har varit lite negativ ett tag så kan jag vara glad och hoppfull ett tag till.  Fast även om det är sjukt jobbigt att alltid behöva va lite negativ så bidrar det också till at ajg uppskattar det jag har och jag är ganska medveten om vad jag har.  Nått som försvånar mig men som är skönt är att jag faktiskt blivit mycket bättre på att hoppas och tro på föralltid och det håller i sig längre. Sakta men säkert känner jag mig säkrare och vågar tro på bara det positiva. Det är nog tur det.


Nu har jag jobbat massor i december kom jag hem 19 på kvällen sen jobbade jag 22, 23,24,25 ledig 26 och jobbade 27, 28, 29, 30, 31 igen... mycket storhelg ob =D sen var jag ledig 1 januari occh jobbade 2, 3, 4 och 5. Igår och idag är jag ledig och njuter av det! =D nu hoppas jag bara att jag får fler jobbtider snart, för jag har inga inbokade :S men men, det kommer...  Men i helgen kan jag inte jobba, för då ska jag flytta de sista grejerna. Eller det blir ju det mesta i och för sig för så mycket har jag inte hunnit få över än men jag är här i alla fall ;D

Nä nu ska jag kolla posten, elda lite mer, försöka hitta min kameraladdare så jag få över lite bilder till datorn! Å så ska jag rida med systeryster, rensa och packa grejer, diska etc.. ja jag har en del att göra som sagt!

Until later! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0