underligt snarkande!

Haha! jag satt just här och undrade vad det var för konstigt snarkade, Skållan sover brevid mig och snarkar men det var nån mer. Calle då tänkte jag men vad konstigt han låter, så brukar inte han snarka! Det lät som Skrållan fast djupare och mer "manligt" även om Skrållan snarkar bra hon med.
Lyssnar nogrannare och inser att det kommer från fotöljen brevid mig, hjärnan säger "whaaaaaat?!?!" men så ser jag lite svart päls sticka fram.

Den mystiskte snarkaren var:



Nej, inte min kusinn utan Rafael, vår gamle jägarkatt som blivit lat på äldre dar!  Nog för att Raffe egentligen bara är 10 men han har blivit mycket äldre till sättet senaste året ;) Förr skulle han aldrig gå med på att sova inne en hel natt! Pest och pina! Nu gör han det mer än gärna och förbryllar mig! Jag trodde han var i ett helt annat rum.

Snarka på från oss är i snarkhuset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0