Puckobello!

Ja smarta Bella har tänkt igen!

Planen var att lägga upp bilder på köket men i och med att de är i kameran och jag har usbkabeln hemma så blir det svårt. Först tänkte jag att jag kunde gå hem och hämta den, jag vet ju var den ligger. I hyllan vid diskbänken, bra va! Tills det slog mig att det var ju just köket vi renoverar och som därför är helt tömt på grejer, inklusive den hyllan jag nämde! Den är, om jag får gissa, intryckt någonstans i våran överfulla tvättstuga där halva köket inklusive spisen. Det är väldigt fullt kan jag säga! Så nä jag får helt enkelt vänta några dagar tills allt ska ut ut tvättstugan igen och sen försöka hitta kabeln i alla röra :Sför nu finns det knappt utrymme att ta sig förbi till badrummet och att komma nära tvättmaskinen är en skrattretande tanke!

Ja så nu vet ni varför det är bildtorka!

See ya!

Ps. Puckobello är ett ord min kära syster använde mycket när hon va mindre och ville förolämpa sina syskon ;) Det tillsamans med puckobelloapa ;) ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0