Oväntad dag

Dagen började med att det ringde i mobilen och jobbet säger "hej, det står att du ska jobba idag". Hinner tänka o shit! Emma har ju bilen och skulle inte jag jobba imorgon. Frågar om jag inte står med imorgon vilket jag inte gjorde. Tänker nehe, efter lite fram och tillbaka kommer vi fram till att mamma eller pappa kör ner mig.  Jobbade fram till ett, vi måste helt enkelt ha skrivit fel eller sagt fredag 17:de och det därför blivit fel. Emma hämtade mig vi åkte hem och kollade igenom hennes mary kay grejer :D askul! :D fick huvudvärk, tog en tablett och la mig för att vila så den fick verka. Slutade med att jag somnade och sov i 2½ timme. Stackars emma! Hon får stå ut med mycket! Måste dock haft dåligt samvete i sömnen för jag drömde att Emma hade tagit bilen och åkt till maxi där hon tittade på film med Ellen och Ramsus, jag kom dit och bad jättemycket om ursäkt och hade jättedåligt samvete! Så sorry Emma :S

När jag hade vaknat åkte vi till torpet för att få ordning i köket innan Calles pappa med fru skulle komma och kolla in nya köket! Vi fick ordning på det mesta och gud va fint det är! Helt otroligt! Älskar nya köket! Även Calles pappa med fru tyckte det var fint! De fick även träffa resten av min famlj för första gången. Trevligt värre!

Om planerna håller så kommer det komma bilder imorgon. Men jag lovar inget, beror på om emmas kamera sladd med samma märke passar till min kamera. *håller tummen*.

Nä nu är det nog dags att sova! God natt, god natt! 7 dagar till jul!!!!

See Ya


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha det gör ju inget har jag sagt!! Jag satt och hittade på tv hela riden och halvsov lite själv. Fast jag hade ju inte räknat med att du skulle somna direkt. Men det gick ju bra ändå. Lyckat att du har dåligt samvete i drömmarna oxå:P Du är söt du!

2009-12-21 @ 12:27:45
Postat av: Anonym

Haha det gör ju inget har jag sagt!! Jag satt och hittade på tv hela riden och halvsov lite själv. Fast jag hade ju inte räknat med att du skulle somna direkt. Men det gick ju bra ändå. Lyckat att du har dåligt samvete i drömmarna oxå:P Du är söt du!

2009-12-21 @ 12:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0