Lite information ;)

För er som belv oroliga då jag skrev att jag fått åksjuketabletter så kan jag lugna med att det är Prostafen som är det man får ta som gravid. Dubbeltkollat ett par gånger ;) Skulle ALDRIG ALDRIG göra något som jag visste kunde vara farligt mot bebis, såklart!

Idag har inte varit min bästa den här veckan då mitt humör har varit väldigt upp och ner, kort stubin, ledsen, glad, flummig, väldigt fram och tillbaka som sagt.

Tycker helt klart att Towe var grym ikväll, synd att hon åkte. Väntat men samtidigt så skulle jag vilja ha alla tre i final. Tur att jag inte sitter i juryn och velar XD Tycker dock att Towe att fick låtar som inte var så mycket Towe jämnfört med de andra två som ändå var lite mer "erik" och "calle" låtar, därför extra creed till Towe i mina ögon. Okej kanske inte Calles andra låt när jag tänker efter, hmm som sagt tur att jag inte sitter i juryn! XD

I magen spänner det och har sig, full rulle med min urinblåsa som studsmatta! Inte för jag känner nått än men kissnödig när jag precis varit på toa, så där så det gör ont. Min gissning är att den används som studsmatta.

Nä nu blev det kväll här och soffor ska bäddas! Jo! Nu är färg inköpt till väggarna i köket, bröstpanelen ska inhandlas imorgon så snart har vi nog kök igen!

See ya!



Hittade en sån skön bild på mig och Jenni! ett tag sen på dåvarande Boulevard!

Kommentarer
Postat av: Jen

Haha åååh! Saknar <3 och ja, fan att Tove åkte ut! grr

2009-12-05 @ 16:09:01
URL: http://singthisendlessly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0