Lite fler utlovade bilder!

&q För den som tvivlar på resultatet ;)

Det här var 15 november alltså ett tag sen

uot; alt="" /> Men putar gör det faktiskt ;) vecka 12+2

aningen mer put kanske! XD det här var igår.

ja som sagt lite mer put :P vecka 17+7

Min tröja måste sitta snett på bilderna för på ena bilden är sömen långt bak och på andra mkt längre fram XD

Idag är det 18+1 om de uppgifter jag fått om hur man ska räkna stämmer.... Med andra ord inne i vecka 19.

Snart ultraljud!

See ya!

Kommentarer
Postat av: Jenni

Ja jag tycker den blev jättefin! :D ta den om du vill! tihi, och här har vi fler bilder på fina magen :)

messa mig imorrn om hur ultraljudet gick sen, eller så smsar jag och frågar. Vill veta :D så det inte är en alien liksom ;)

2009-12-27 @ 13:52:01
URL: http://vanillaaheart.blogspot.com
Postat av: Elin

Äntligen :D Vilken kula! Nu syns det ju verkligen. Mer bilder, keep us updated!!



Kram

2009-12-27 @ 21:57:17
URL: http://nihilarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0