Hurra för åksjuketabletter!

Dessa små piller har fått mig att må bra hela dagen! Det står att dåsighet kan "uppträda" men för mig som vandrar runt som en sömngångare så var det ingen märkbar skillnad. Tack älskling för att du köpte dem! <3

Inte nog med att jag sluppit illamående, jag fick dessutom en efterlängtad pizza! Tror jag aldrig kommer tröttna på det under den här graviditeten, pizza och McDonalds är som vilken lyxig resturang som helst just nu. Aldrig trodde jag den dagen skulle komma då jag skulle välja Donken framför Max eller hemgjord burgare! Tji fick jag!

Träffade Emma och Jenni idag för att se på film, vi såg bland annat The Duchess. Det var ett lite random val, vi såg att det var Kiera och att det var england med klänningar. Tänkte att det bådar nog gott och vi blev nöjda med resultatet. Den är baserad på en verklig händelse och ganska alvarlig men vi var ganska flummiga så en del av det seriösa filtrerade vi nog bort och en del saker protesterade vi högljutt mot och kommenterade onödigt mycket om. Eller kommentarerna stod nog jag för, nu när alla hjärntrådar i hjärnan är kapade så behöver jag säga vissa saker högt för mig själv för att förstå ;)

Nä dags för lite sömn!

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0