Eftermiddagssnarkningar

Här verkar det inte spela någon roll om det är natt eller eftermiddag.  Katten ligger i fotöljen, dock har han varit ute en stund men snö och kallt verkar inte vara hans visa. I soffan ligger återigen skrållan och sover, det har hon gjort hela dagen. Jag sitter vid datorn så senariot är väldigt likt det inatt men vi har fått sällskap av en till snarkare, nämligen Ellen som kurat ihop sig med mössan över ögonen. Hon ligger ihopkurad på knappt halv soffan med min höft som huvudkudde (bekvämt?) och hunder på magen under en filt. Helt utslagna båda två. väldigt gulligt :D

Jag är sugen på julbord... Nån som har lust att bjuda mig på ett stort fint och gott sådant? Kunde vart på det för två veckor sen men jag jobbade och vi höll på med köket så det funkade inte riktigt.. plus att vi skulle åka typ 20 mil för det så vi fick hoppa det :(

Ska skicka en bild på sömntutorna här till bloggen!

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0