<3 B.J.E <3

Satt och läste tillbaka i Jennis gamla blogg. Jag hittade kärlek! :D <3

Utan er tjejer skulle livet ha varit så tråkigt och så trist, alla de äventyr som jag kommer kommer minnas och skratta åt när jag är gammal betyder så mycket. Allt knas vi har hittat på! Så otroligt mycket det är värt! Om det inte var för er skulle jag inte vara den jag är idag och jag har så mycket att tacka er för! Ni kom in i mitt liv när jag behövde det. När det var dags för förändring så kom ni och vilken förändring det blev!

Livet har sin gilla gång, det är rätt naturligt. Tiden räcker inte alltid till men de gånger det finns tid så värderar jag det så mycket och jag försöker hitta tid :)

Jag vet att jag inte är perfekt och att jag ibland säger saker som jag verkligen inte menar. Men det härliga är att ni vet det! Jag behöver inte förklara mig för er, ni förstår innan jag ens själv har gjort det! Det är det härliga, vi läser varandra!

Den vännskap vi har är så otrolig och jag hoppas att alla har en vän som vi har varandra.

Älskar er J och E

Kram från B


Kommentarer
Postat av: Emma

Älskar dig med B!

Ni är mitt allt! Det vet ni redan och jag skulle inte ha någonting utan er. Tack vare dig har jag både jobb och häst! Det är din förtjänst! Och jag tackar för det, Bella!

2009-12-07 @ 14:55:34
Postat av: J

Jag läste också det där inlägget jag skrivit i min gamla blogg! ååh och allt vi gjorde jämt, jag saknar det. Men vi får ta vara och försöka ses så mkt vi kan! Livet fortsätter ju och det kan vi inte stoppa ;)

Love you guys! <3

2009-12-08 @ 09:50:21
URL: http://singthisendlessly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0