SOL! VAD HÄRLIGT!

Vad skönt med lite sol! nam nam! Hunden är ute och leker, jag mår faktiskt bra och ja livet rullar hehe ;D

Sökt lite jobb, vore skönt om man kunde få nått efter mitt vikariat tar slut. Synd att man inte är miljonär alltså. Jag skulle nog kunna trivas med att bara vara hemma och fixa, leka lite hemmafru. Fast det blir ju genast mycket jobbigare om man har ont om pengar så miljonärsfru skulle va kul. Fast då krävs det iofs att man vinner på lotto eller nått i den stilen XD
Nä hemmafru ideén tror jag att jag skippar. Man blir nog dels ganska rastlös efter ett tag =P eller så säger man så för att trösta sig själv! XD

nä nu ska det bli mat!

see ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0