Drömmar om sommaren

Jag vill till Göteborg i sommar! Jag tycker verkligen om den staden! Sen tycker jag om Liseberg också ;D Men Göteborg är verkligen en av mina favoritstäder!

Jag vill åka iväg i sommar! Dels för jag tror (dvs = vet) att så länge vi är hemma så kommer vi inte kunna slappna av och ta det lungt. Det kommer alltid vara något som ska fixas eller nått som man måste göra. Och jag behöver verkligen en semester utan nått att göra och bara njuta av att vara och vara nu. Jag coh Calle har för mycket med hus och allt för att vi hemma ska kunna ha "semester" och bara rå om varandra. Därför måste vi åka iväg.

Sen vill jag ta en tripp med mitt J och E ( mina BJE flickor), nu börjar vi bli "vuxna" på riktigt och jobbar olika tider hela tiden och hinner sällan ses, därför skulle det vara så toppenkul om vi kunde åka iväg och umgås lite! (Favortit i repris och åka till göteborg???)

Jag undrar om jag dessutom inte håller på att få nån slags  retroaktiv stress  reaktion? (Kan man få det?) Jag har helt slut och min kropp skriker efter vila och lugn och ro. Jag har konstant huvudvärk, jag orkar ingenting etc.  Grejen är ju den att mitt liv är perfekt! Jag bor i ett torp med den jag älskar och jag stressar inte det minsta med något utan tar det lungt och unnar mig tid för mig själv. Jag vänder inte ut och in på mig som jag gjort de senaste åren utan jag har verkligen bytt liv och trivs bra med det. Jag är väldigt lycklig. Så varför känner jag mig så stressad? Det är lite dubbelt... hmm...  Nu kommer jag väl antaglingen bli alldeles stressad av att tänka på det förstås... XD livets onda cirkel...

Aja ska väl se om det är något som ska göras här på jobbet nu...

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0