sena kvällar men gjorda läxor

Ikväll har jag faktiskt gjort mina läxor ;D missade att göra en del i helgen, inte för att det var meningen men det var annat som fick tiden istället, eller snarare andra ;D

Helgen har varit riktigt myssig och det är blandade känslor över att vara här igen. Jag trivs hur bra som helst och just nu är det här hemma men jag saknar verkligen min kära. Jag är dock övertygad om att när jag tittar tillbaka på den här hösten kommer den ha gått jättefort!

I helgen är det BJE helg och mina flickor kommer hit :D det ska bli riktigt roligt! De som är bra när dem kommer hit är att jag verkligen får tid för dem! Om jag kommer hem en helg ska jag hinna med att träffa alla och bara att träffa familjen, Calle och flickorna är svårt nog. Nu gick det bra :D Vi hade en trevlig fredag med vin och god mat, lördag mådde jag inte lika bra men när jag väl kom upp och fick duscha och fräscha till mig så kunde man ana att jag faktiskt är en levande människa ;D Lördag blev en träffa föräldrar dag, lite oväntat att träffa dem båda men det var mycket trevligt. Nej, jag pratar inte om mina egna utan om hans :P

På fredagen var jag och pappa och köpte en dator till mig ;D Mycket efterlängtat! Den har jag velat ha länge ska jag säga! Inte riktigt lärt mig allt än men det kommer nog snart skulle jag tro, det jag ska införskaffa är ett USB minne så jag kan ta mig till datasalen och printa ut saker jag skriver sen :P men det kommer så småning om det också :D Datorn är en bärbar HP widescreen så det är inte lite direkt :P men jag har fjätkontroll till den och det är faktiskt lite coolt, eller jag fattade först inte vitsen men nu börjar jag ana varför det är skönt ;D

Lite bilder från helgen:

                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0