Rektorn på besök

Här sitter jag i lugnan ro och sjunger fint till min dator och så hör jag att någon kommer, och vem kan det vara om inte självaste mr. Rektorn =D

Han skulle ge Emma ett papper som han trodde hon inte hade skrivit på men det har hon och gett till Sören. Så det blev ett kort litet besök men ack så överraskande XD

Annars har vi haft trons ABC idag, mkt föreläsning men mkt intressant, sen har jag försökt bli klok på det där barnutskotten, mindre lätt. Jo sen har jag varit en tripp till Munkfors idag också, gick bra. Dvs jag ruinerade mig inte =D klart positivt! ;D

I övermorgon kommer min söt! <3 ser fram emot helgen  <3



da pacem osv ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0