Konstiga drömmar

Jag måste sluta drömma så konstigt! Poliser som kör runt i söts bil och kör som galningar. Personer från det förflutna som ändrar skepnad och personlighet! Hela min familj var med på ett hörn och sen så har vi Emm och Jenn som skickar sms, helt fel tid! XD men dem var i närheten! Haha XD Sen söt som var bara underbar som vanligt!

Nä måste sluta drömma så konstigt för de sitter kvar i kroppen när man vaknar som nån slags oro! hmm, nä nu ska jag städa och fixa för idag är den dagen då jag får besök!



vi ses sen :D

Kommentarer
Postat av: Den mystiska Rosen

Haha! tänk om jag skulle skriva ner alla mina drömmar i bloggen... folk skulle ju sätta in mig på mentalsjukhus. ;)

JEnnipenni

2008-09-19 @ 15:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0