en vanlig kväll

Nu eldar Calle! Så vet ni de ;D
Det innebär att det antagligen blir varmt och skönt hos honom =D
Annars flyter dagarna på som vanligt och det händer inte så mycket, har läst Barabbas av Pär Lagerkvist och den var bra! Okej, jag har faktiskt inte läst klar hela men jag vet hur den slutar ;D Sen så har jag tagit en promenad med Emma, vi blir bara djupare i våra samtal och det är alltid bra att ha någon att prata med!

Som vanligt pratar jag hela kvällarna i telefon, väldigt socialt =P Stackars Emma ;D

nä, nu har jag inte mycket mer att säga ikväll... pratar i telefon och så jobbigt att göra båda samtidigt... ;D



de här det vackra med värmland <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0