En söndagskväll...

Återigen sitter jag här en söndag och tänker tillbaka på helgen... Den här helgen har jag haft mina söta vänner här,  det var riktigt konsigt i början. Det var väldigt ovant att ha dem här! När jag först vant mig med tanken på att dem va här så var det bara underbart och sjukt skönt! Helgen tog slut på ingen tid alls och helt plötsligt var det dags för mina flickor att åka hem =/  Jag tog en powerwalk promenad, hann igenom många känslor under den promenaden. I slutet var jag glad och kände mig redo för att möta hösten i värmland!

Jag har sedan städat mitt rum och fixat iordning allt som  ska fixas, böcker och prynadsaker för att inte tala om alla smycken som enbart legat i en stor hög! Ojoj säger jag bara! men nu har jag som sagt fått ordning på det mesta och det känns väldigt skönt! Jag har också lyckats lägga till lite detaljer i mitt rum, som kanske viserligen försivnner bland allt det gula men i alla fall, som höjer stämningen och känslan av att det är mitt rum <3

nu ska jag ägna mig åt min vanliga kvällssyssla, nämligen att sitta i telefon ;D Åh! EKa kommer hem imorgon! det blir kul :D få höra hur hon haft det!!!

Da pacem så länge!

            mitt rum :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0