En mysig helg med flickorna

Nu är dem här! :D Lite konstigt eftersom jag inte e van att ha dem i min vardag här. Har funnits två vardagar varav en lever jag här och en ringer jag hem till... Det är så oerhört skönt att ha dem här! Har nog aldrig sovit så gott i mitt rum som när dessa två är här ;D

vi har lagt två madrasser på golvet och sovit alla tre på dem eftersom vi inte har någon pump till den andra madrassen XD så vi försökte blåsa upp den men det gick itne så bra så vi gav upp efter några timmar ;D men idag är nog en av planerna att försöka lokalisera en pump =P Så det blir nog en liten biltur idag också, åker förbi en Uno-X så vi kan fylla på Jenns tank ;D

Annars bara myser vi och slappar <3

nä, nu ska jag tillbaka till myset <3



BJE for life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0