så vad blev gjort igår?

  • Jag städade rummet
  • Jag städade toaletten
  • Jag började med mitt CV i alla fall
  • Letade väl lite jobb i alla fall
  • Tog en promenad
  • Tittade på Förhäxad, snart klar med 1:a säsongen
  • Pluggade inte

Men i det stora hela blev en del gjort i alla fall... ;D



Jag har ont i hela min kropp! Kan vara för jag har legat i sängen med datorn hela helgen (förutom när jag var på promenad, städade och lagade mat) Känner mig lite småseg.

Det blåser storm här också, eller ja kanske inte riktigt storm igentligen men det blåser väldigt mycket! Det regnar också så vädret är lite tråkigt, fast man kan ju vända på det också så att det är lite spänande och busigt istället ;D

Nä nu ska jag göra något mer nyttigt, typ skirva ut min bussbiljett och mitt arbete om dyslexi som jag gjorde idag istället ;D

Ha de gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0