hemma en torsdag!

Haha, det känns verkligen konstigt att vara hemma nu så här mitt i en vecka! Även om jag hostar fint och slemmar rätt bra så tror inte dem skulle vilja ha mig på skolan.  Ännu mindre på en middag hos Biskopen, jäkla synd att jag missar den men vad ska man göra. Samtidigt vet jag inte om det hade vart värt att åka hem till skolan för den middagen och missa alla dagar hemma när jag dessutom inte är helt frisk.

Nu verkar det som om min kära pojkvän också håller på att bli förkyld, vilket i och för sig inte vore så konstigt ;D Stackaren jag tycker verkligen synd om honom när han måste gå upp på morgonen. Kan inte vara kul!  Själv kan jag ligga kvar och sova, nja känns så där. Fast så är det väl förstås.

Vad jag borde göra just nu är inte att sitta och blogga, jag borde plugga! Har typ massor att läsa och eftersom jag missat lektionerna så måste jag ju läsa det för att hänga med! Har en stor uppsats att skriva också!

Så back to the books!

  


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Biskopen? Är den Esbjörn?

2008-10-14 @ 10:22:59
URL: http://voix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0