Halloweenfest följd av Förhäxad

Igår var det halloweenfest på skolan! Jag vet att vi är lite tidiga här men halloween är på lovet så då är det inte många här för att festa! Hur som helst var det fest på logen igår, jag förfestade ganska bra och spenderade stor del av själva festen ute på en trappa och pratade i telefon :S men jag hade väldigt trevligt i alla fall. Jag var inne och dansade också ;D Jag och Emma drog hyfsat tidigt eftersom jag redan hade hunnit må dåligt och må mycket bättre igen och Emma började bli trött och höll på att fall i en skön sömn på en stol ;D var nog inte långt ifrån att låta tröttheten ta öäver jag heller. Fast om man tänker på att vi faktiskt började dricka ganska tidigt så slår nog inte antalet timmar fel på hur fulla vi var. 

Idag har jag spenderat i sängen. Var uppe vid åtta och fick i mig alvedon följd av mer sömn och illamående. När jag vaknade till liv igen vid 11-12 nån gång så tog jag mig upp i köket för att mötas av kaos, haha dem hade nog lagat mat inatt när dem kom hem. Pasta på hela golvet och durkslaget låg under bordet, till exempel. Sen var allt smink kvar från igår när vi gjorde oss iordning. Tog mig lite mer vatten, lånde Narnia av Emma och bäddade ner mig i sängen med datorn. Resten av huset verkade tro att jag var jättedålig, men det var jag ju inte. Inte extremt klart att jag var seg men har inte mått illa sen innan elva i alla fall ;D Alla i huset har vart riktigt sega idag! Fick i mig en macka och nudlar vid två, sen nerbäddad igen men den här gången med Förhäxad rullande på datorn. Till middag blev det pizza vilket verkligen var gott ska jag säga! Kvällen fortlöpte med mer Förhäxad, pratade med mamma, Emma och Jenni som gjorde sig iordning för Joar och så klart Calle. Min glödlampa i sänglampan gick sönder också vilket inte är så bra för jag har ingen ny och inga pengar att köpa en ny för :S så efter lovet ska jag fixa det ;D

Nu ska jag se om min kropp kanske vill sova lite vilket jag starkt tvivlar på! Börjar kännas nu att jag har vilat hela dagen!

             

lite bilder från festen =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0