en tisdag...

Jag är nog beroende av min telefon, alla i mitt hus skulle skrika rakt ut nu om dem såg att jag skrev nog...
Jag har alltid varit bra på att prata i telefon, så är det ;D

Jag och Calle kan prata flera timmar, i alla fall minst en om dagen och vårt rekord är nog på strax över fyra timmar.
Igår hade vi ett sånt där roligt, började med att inget vettigt bli sagt, sen blir det flummig och efter det blir vi jättedjupa och rätt vad det är har vi pratat halva natten och Calle ska upp om så där knappt 5 timmar.  Ikväll måste det bli tidigare, för det har blivit den här veckan att när vi lagt på så tittar jag på minst två avsnitt av förhäxad. Det resulterar i att jag kommer i säng så där tre...Vilket gör att jag blir aningens trött!

På tordag åker jag hem :D nice nice! Hem och hälsa på ;D

nä nu har jag lite läxor att fixa!

tills vi hörs!



Kommentarer
Postat av: Linda

Det längsta jag har pratat med Sebbe är 6h. :P

Saftig räkning kom asså.

2008-10-22 @ 09:40:18
URL: http://thelindalinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0