alla sjuklingar hemma...

Alla mina älsklingar är sjuka, Calle är jätteförkyld och Ellen har ramlat av hästen och slagit sig...  Dem är väl inte döende men just nu skulle jag va hemma och ta hand om dem. Själv sitter jag i Ransäter och har faktiskt vart ute och rört på mig, sprang lite och gick lite det var mysig men just nu känns det som jag skulle vilja va hemma.

Sen måste jag bara skrika lite! Vad händer med våran förening! Hur kan man påstå att internationellt arbete inte ska finnas i Svenska Kyrkans Unga?! Vi vill vara en del av den Svenska kyrkan men vi vill inte dela allt?! Eller? Jag är så förbannad rent utsagt! Vilken del av samhället ska inte internationellt arbete finnas i! Vill dem isolera oss!!! ghaa!!! jag är så arg att jag inte ens kan skriva! va fasiken!!!

Kommentarer
Postat av: Skrutten

That's it babe, scream it out :) Kändes bra att få sörja lite med dig i telefon. Och på bloggen kan ingen höra dig skrika, inte rent ljudmässigt i alla fall ;)

2008-10-18 @ 11:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0