2008.10.13

Tillbaka på skolan, lugn dag men ligger lite efter i läsandet... Men när har jag inte gjort det ;)

idag har jag 1 moseboken att läsa ut och jag är typ på kapitel 11 kanske och till imorgon ska jag vara på kapitel 50 så jag har en del att göra igentligen =P

Just nu känns det som om jag väntar på att mister ska komma hem från jobbet men han är ju redan hemma och sågar, bara jag som inte är där. Fast jag kommer hem om inte ens två veckor och då är jag hemma lika länge igen! Det ska bli mys!

Igår mötte Emma upp mig i Karlstad och så gick vi och såg Patrik 1.5, den var riktigt bra! Hur mysig som helst och Gustav Skarsgård är sjukt bra i rollen som Göran =D Så en bra svensk film, gå och se, och kolla eftertexten för det var faktiskt lite kul!

Helgen som gick kan beskrivas med eld, honey honey och mys!

Nä nu ska man läsa lite kanske, eller så kommer jag städa ;D vi får se hur det blir =D
eller så blir det leta mer kläder till halloweenfesten på fredag :D



 idag var jag orange och grön, fick kommentaren "vad ljus du var idag, de brukar ju va ganska svart" XD

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Haha, vad kul :) Han döpte mig, och vigde min mamma och pappa. Pappa var faktiskt uppe och hälsade på honom i förra helgen bara!

2008-10-14 @ 18:32:43
URL: http://voix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0