uppsatsen ja...

Ja, det där med att skriva har väl inte gått så bra idag. hur lätt är det?? nån annan som känner för att svara på "hur jag ser på att verka inom en luthersk kyrka?"  ojoj...

Det positiva är att jag har fått ihop nio sidor i alla fall, fast du har jag ju en del som ska läsas igenom och det kommer innebära att jag tar bort en hel del men också att jag utvecklar en del så förhoppningsvis ska det inte minska så mkt i alla fall....

Jag har gått igenom bilder idag, jag sa ju till morfar att jag skulle skicka bilder till honom från när vi var där och nu är dem nerbrända på en skiva men jag kommer inte kunna skicka dem förns när jag kommer hem tror jag. Jag orkar inte riktigt ta mig till en post men vi får se, man ska aldrig säga aldrig ;D

Sen har jag gått igenom mer bilder, jag har nog gått igenom alla faktiskt när jag tänker efter xD Det finns en del som jag skulle vilja göra något mer med faktiskt. Vi får se om jag hittar orken ;D Ska väl upp nått i torpet så det syns vem som bor där. Jag tycker att det ska finnas något där man bor som berättar om vem man är! Bilder är perfekt, jag älskar foton och gärna ska dem vara tagna av någon som man känner eller av sig själv! Så jag tror att jag till slut kommer få bygga ett helt rum för bara bilder om jag ska ha alla uppe som jag vill ha! Fast då finns det en risk för att man blir tagen för en besatt galning som samlar bilder på sina offer, kanske inte skulle vara så bra förstås.

nej nu är det snart middag så dags att röra på sig!

smaklig måltid ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0