Tvätt

Jag tvättar nu min fjärde maskin med tvätt! Hade visst samlat ihop en del på alla dem här veckorna jag inte tvättat :S
Nu har jag bara ett problem, vart ska jag häng all tvätt? Tvättrummets torklinor är fulla och nu är även badrummet fullt med tvätt där det gå att hänga upp. Vart tusan ska jag hänga nästa maskin? för inte verkar den tvätten som jag upphängd vilja torka snabbt så jag kan ta ner den heller, kanske om personen som har sin tävtt i torkskåpet tog sin tävtt men jag vet inte ens vems den är eller om den är torr så den möjligheten ska jag nog inte räkna med... Fortsättning följer!

man skulle ha en kamin som i torpet som man kan hänga tvätten framför, då torkar det snabbt!  Jag måste nog tvätta om mina handdukar för att få dem aningen renare... Jag har en tendens att slarva när jag tättar bort sminket och får då fina mascarafläckar på handdukarna. Fläckarna brukar gå bort bättre än de gjorde nu, för helt brukar dem inte gå bort. Så borde kanske ge dem en till omgång i maskinen ;)

Nix tillbaka till min uppsats som vill ha lite uppmärksamhet. Kan kanske bli nått av det här om jag har tur.

Da pacem cordium!  (undra när jag ska göra den tatueringen föresten, och hallå Jay! blir nån tatoo snart eller!?!)



Dona nobis pacem cordium


 

Kommentarer
Postat av: Jay

ehehe (a) jag ringer och bokar imorrn! :D om jag kommer ihåg de hihi ^^ Emma har tjatat på mig ett bra tag (a)

2008-11-27 @ 21:33:43
URL: http://lacune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0