sjuklingen här...

ja, här sitter jag med min feber och mitt onda huvud...
Blä för att vara på sjukhus säger jag bara! Fick åka in i onsdagskväll för då mådde jag verkligen inte bra och spydde och höll på.  Så dem tömde mig på blod, stack mig i fingret och hittade inget så då stack dem mig i ryggraden också ajjjjj!! men ryggmärgsprovet visade inte heller nått. Så ett virus som inte var allvarligt och starka huvudvärkstabletter fick jag åka hem med...

får se när jag blir frisk då, segt att må dåligt... men är i alla fall hos mamma och pappa så det är skönt :D

Kommentarer
Postat av: Karolin

Hej sötnos! Hur är det egentligen? Höll ju på att få halvt hjärtstopp när jag satt i Etiopien och läste ditt mail... Jag gillar inte när mina kära åker in på sjukhus, om så bara för en bruten tå. Hönsmamman vaknar då. Telefoner är bra, vi får höras någon gång då du har tid och inte pratar med Calle ;) Tack för senast, jag tyckte att det var urmysigt även om det blev lite hastigt hejdå. Man ska aldrig säga att man oftast kommer i tid, tydligen... I alla fall inte om man heter Calle och säger det om dig ;D

2008-11-18 @ 14:34:18
URL: http://kompostkvarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0