Övertrött Bella vid rodret

Oj oj, trodde inte jag skulle klara sista lektionen där! Snacka om att vara övertrött och som alla vet blir jag sjukt flummig när ajg blir övertrött. Mot all förmodan så gick det dock! =D

Internet banken bråkar med mig! Jag hade tänkt att jag skulle betala mina räkningar, det tyckte inte internetbanken, nix den har ett "internt tekniskt fel, var god försök igen om en stund". Jag kan inte försöka om en stund för jag ska åka till Munkfors och handla, får försöka när jag kommer hem.

Vi fick i uppgift idag att i en vecka försöka att inte använda ordet "men" utan istället försöka med "och" för det låter mer positivt. Det kommer bli en svår uppgift för mig som hela tiden använder "ordet som man inte ska använda" hmm, det här kan bli spännande. Också kommit fram till att jag borde läsa lite mer bibel, ligger efter de andra eftersom jag har varit sjuk. Inget problem i sig om det inte vore för uppsatsen, måste ha något matrial att ta ifrån ;D

Nix, nu ska jag drömma om torpet ( ;D ) och plocka iording för min resa mot affären. Kanske plugga lite eller ta med som bussläsning, vad tror ni folk skulle säga om jag satt och läste bibeln på bussen? tror ni jag får sättet för mig själv??

Pax så länge!

 Honey and Honey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0