Oh yeah!

Nu är pappren på väg på posten! Anställning på hemtjänsten från december! Det känns bra, även om jag inte trodde att det skulle vara problem att få börja jobba igen men det känns skönt att pappren är på väg så jag vet att jag har jobb när jag kommer hem. Planen är att jag ska försöka hitta nått nytt, kanske mer fast sen men det känns bra i alla fall att ha jobb. Lite pengar är mycket bättre än inga, plus att jag vill ha något att göra på dagarna. Kan ju inte sitta hemma i torpet och elda hela tiden heller ;D

Hade tänkt att jag skulle få ha lite ledigt när jag kom hem men kassan säger nej, så kan det vara. Tar igen det sen någon gång under året. Åker kanske till och med bort, det vore skönt :D Flickorna och jag pratar om nån grekisk ö  eller Spanien, Barcelona. Calle och jag vill också åka bort så det ska nog gå att lösa tror jag ;D

Nu har Jenni bokat biljetter :P

Jag har fått mina skolkläder också! Mkt bekvämma :D yeah! nu har jag ett minne från skolan också :D

   lite dåliga bilder men bilder ;D

Pax så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0