1:a advent för tredje gången

Nu är uppsatsen klar! Jag tror inte ens att jag tänker läsa igenom den en sista gång för jag orkar inte fixa till den =P har redan läst igenom ;D Den tappar kanske spåret ett par gånger men jag tror att den duger. Helt missnöjd är jag inte i alla fall. Det var faktiskt skönt att skriva något "seriöst" en inlämningsgrej liksom. Jag tycker om att utrycka mig i ord så att säga. Drömmen vore ju om jag hade tålamod så jag orkade skriva mer och inte tappa fokus när jag inte har en väntande lärare som ska ha in det jag skriver. Jag är nog en sån som presterar bäst under lite press ;D

Jag har också kommit halvvägs igenom säsong 5 av förhäxad, aningen beroende ja det håller jag med om. Jag vet inte vad jag ska göra när det tar slut med säsonger! Det kommer bli konstigt! Vet inte varför jag gillar serien men jag har alltid tyckt om när det finns lite övernaturlig med i bilden. ;D

nä nu ska jag prata med calle ;D

(tanken är att de skulle vara en bild men det ville inte vara datan)

nu höll jag på att missa säga torpet, kanske har missat de i tidigare inlägg men tror idag får bli sista dagen som jag säger det ;D

pax till oss =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0