Snö och sova

Usch jag som tyckte det skulle bli vår! Tagit fram vårskor och en svalare jacka :P Fast med vårt väder går det väl snabbt över och då kanske det blir hmm sommar?? Segaste att vakna imorde och inse att det var snö i alla fall...

Va helt slut på jobbet idag! När jag kom la jag mig för att vila och sov flera timmar, de från jobbet ringde flera gånger för att fråga om jag kan jobba imorgon men jag vaknade minsan inte :P

En sak i huvudet hela dagen men vad kan man göra åt det? De är ju så det är bara. Försöker inte tänka så mycket på det. Bara att fortsätta framåt... Får åka och städa åt Jenni så jag får rensa skallen ;)

"Hallå det är mig du snackar med vad hade du förväntat dig? ett logiskt svar?! XD"

En bild av lycka <3

image20
Foto: E.Carlson

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag vill oxå ha sommar. :)
Men vädret är hejkomochhjälpmig. snö, regn, sol, hagel, snö och massa snö. :P

Hahaha..

2008-03-18 @ 19:35:08
Postat av: jennie

gud vilka fina bilder emma tar =)

2008-03-19 @ 21:53:32
URL: http://jennieofcourse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0