Peace of mind

Igår blev en riktigt bra dag! Det är alltid lika kul att jobba när man har bra arbetskamrater att jobba med...  =D Blev lite trött på kvällen men annars så ;) Efter jobbet åkte jag inte hem och vilade utan åkte hem till Jen och vi tog en tripp till lilla enköping! Hur mysigt som helst och vi fick tid att prata igenom allt som hänt i livet :P  Allt som jag ältat och funderat över känns inte lika jobbigt nu och det spelar ingen roll för jag har ju mina J och E, de ger mig ro i själen och knäpper mig på näsan när jag är för galen :P

Hur ska jag kunna åka bort en hel termin och klara mig utan dem! Även om det är skönt att faktiskt veta vad jag vill göra i höst, på nått sätt ska de gå. I höst blir det geijerskolan med EK, då drar vi till värmland och läser Svenska Kyrkans grundkurs och nej, jag har inga planer på att bli präst.  Faktiskt har jag ingen aning om vad jag ska bli! hjälp!  ;) senare problem, först tar vi sommaren och sen blir det höst vad som händer sen får vi se :P

image18
There is a bright future
Foto: E. Carlson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0