Påsken

Traditioner, är inte det vad mycket av påsken handlar om. Träffa familjen och äta mat, leta påskägg och umgås.
Jag har hittat en ny tradition, den har jag missat i flera år för jag ville ha det som fanns där hemma men när jag vågade ta steget och prova nåt nytt var det bland de häftigaste jag gjort!

I år liksom förra, var jag på en riktigt påsk. I år var vi här i B-kulla, skulle jag dra upplägget här skulle alla tycka jag va knäpp så det tänker jag inte göra. Det jag kan säga att gå upp tidigt och gå på allt det som händer ger en annan bild av påsken. Kankse är det trötthet men det bli en gemenskap i gruppen och till och med de vildaste konfirmander känner allvaret i det som vi gör. Det blir en speciell känsla och det går inte riktigt att säga varför!

Så alla ni som var med, tack för en bra lååååångfredag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0