På jobbet

Sitter på jobbet.... Vi har varit sjukt effektiva idag! klara en timme i förtid!

Det är verkligen så att man kan hata någon enbart för att den inte tycker om en själv lika mycket som man tycker om den! Just nu är jag så arg och frustrerad att jag knappt vet vad jag ska göra! Det jag egentligen vill är att träffa honom och ha de mysigt men samtidigt vill jag glömma honom och hoppas att jag aldrig mer behöver se honom!
Varför kan han inte bara svara på mitt sms!

Män ÄR från Mars och kvinnor ÄR från Venus! Klokare ord har sällan blivit sagt! Antagligen e jag inte ens från Venus utan snarare Saturnus eller nåt! Känns som det i alla fall!

Nä nu ska jag jobba igen!

// Bee från Saturnus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0