o shit...

På ingen tid kan massor hända. Jag hann sitta lite vid datorn, duscha, klä på mig, äta och åka tillbaka till jobbet, knappt tre timmar handlar de om. Det är ingenting! Under tiden hann bilen volta, skickas till stan, han hann gå till doktorn och de hann hämta folk och  fixa och dona... tre timmar... Usch inte kul de där...

Men man kan inte älta men det är en tankeställare...

Just nu skulle jag hellre vara på en båt på väg mot Tallin och inte sitta här efter en tio timmars arbetsdag som slutade 21.30 och veta att min imorgon 8 timmars dag (eller vad det nu blir, man vet ju aldrig när de ordinarie blir klara med sina möten :P) börjar 7.30 :( fast jag ska jobba kväll på torsdag så då får jag sova :) men sen va jag ju ganska uppbokad på kvällen vilket jag glömde när jag tackade ja till timmarna :/ Men jobbet får faktiskt gå förre den här gången, hinner för hoppningsviss med den viktigaste grejen i alla fall, kören får klara sig utan mig.... tror de förstår faktiskt :P

Spara på ögonblicken, de betyder mer än du tror...

image26

Kommentarer
Postat av: Anna (klass)

vem voltade med bilen???

2008-03-26 @ 18:54:23
Postat av: Bella

en stycke arbetskamrat...

2008-04-05 @ 23:27:25
URL: http://bellibell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0