Lättnad?

Vad är det igentligen? Att få svaret på en fråga? Om man inte är nöjd med svaret då? Är det verkligen en lättand då?

Svaret jag fick var en lättnad på nåt sätt, jo det var en lättnad!  Jag fungerar på så sätt som säkert många andra att jag kan lura mig själv, jag får mig att tro att jag vill en sak fast det igentligen inte är så. När man då reder ut det så känns hela kroppen mycket lättare! Man vill hoppa och sväva och sjunga en glad sång! HiHi!

Det har blivit mycket frågor på senaste tiden alla får inte bra svar, men som sagt vad är ett bra svar? Det är inte alltid det man vill höra och inte alltid det man får höra. När svaret inte är det man förväntat sig så har man inte förberett sig för det och vet inte alltid hur man ska hantera det.

Så vad är ett bra svar? Tror jag fick ett idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0