jobb, jobb

Jobb idag igen... men lön också! =D detta lönebesked var mkt roligt att få ;) fast ahde ju vart roligare om det inte var sjukpening på 20 timmar och 7 timmar utan sjukersättning... Typiskt att bli sjuk när man få jobb =P Nästa lönebesked blir nog också kul =D jobbat masssssssor den här månaden. Faft nästa lön ska ju räcka nere i rhodos så det blir nog inte så mkt över i alla fall =P

NU HAR JAG BETALT HELA RESAN!!! Jippie!! inte ens två månadet kvar sen lämnar BJE landet (för en vecka) vilket påminner mig, MÅSTE SKAFFA NYTT PASS =O Panik!

får bli "springa ärendendag"  imorgon...

Jay kommer hem idag, thats nice ;) undra om hon e bakis =P hehe

nä nu ska jag äta =D  MIn kamera har kommit  =D

peace with love ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0