I need to breath

   image15
Shut out all the lights
Close all the doors
I need to Breathe
I need company
`Cause I just relized
A little more than
what's enough for me

When's it gonna change
When will my wishes
 be received
Show me all the reasons
I don't see
Or am I blinded
for eternity, eternity




Jag fattar att du inte vill ses, att det blev för seriöst. Jag trodde aldrig på det här från början för jag känner mig själv. Den jag inte kände var dig och du visade dig vara nån annan än vad jag trodde. Innan hade jag inte sett och jag kände inte, när du visade intresse så vek jag bort blicken, nu är rollerna bytta. Nu inser jag vad jag har missat i dig.  Jag trodde inte att du var den du var, jag har gjort ett misstag och nu får jag betala för det. Nu viker du bort blicken och jag längtar. Det var inte meningen att det skulle bli nåt mer än så här. Det var så vi sa med det blev nått mer och nu driver jag bort dig. Om du går så tänker jag inte jaga dig, det är ditt val. Jag tänker inte heller stänga dig ute.

Jag vet inte vad som händer. Jag vet inte vad som händer och  jag vet inte vad jag vill, vet inte ens om jag vill veta vad jag vill. Jag tror att jag behöver göra något eller träffa nån men jag vet inte vad eller vem.  Som om nåt måste ut men som inte riktigt finns.

Det handlar nog inte bara om dig, det handlar om mycket mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0