Har jag föresten sagt...

Nu börjar jag jobba om ca två timmar, har inte lust idag... Men P ska jobba så det kan bli kul i alla fall, han är nog den roligaste att jobba med faktiskt :P

Men det är på jobbfronten det mesta som är jobbigt händer just nu. Skönt att man har arbetskamrater som förstår och guidar en igenom det.

På privata fronten är det väl inte glädjesång heller i och för sig, igår släppte äntligen min och sommarrs spärr vi haft sen i julas och det funkade äntligen (med andra ord jag vågade rida igen) Det var undebart att det äntligen släppte. Det är val i och för sig det enda som verkar funka just nu... Allt det jag befarade har blit sant och nu är det jag som står och längtar efter nått jag aldrig kommer få som vanligt. Det verkar som det är så det ska vara för mig. Helgen kommer bli spännande och antagligen jobbig....

Inte jaga, inte jaga, inte jaga...

har jag föresten sagt att livet suger ibland...

Jag har så mycket som jag vill, så mycket drömmar men jag vet inte hur jag ska uppnå dem.  Det suger...


min sommarr, min gläjde...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0