Juno

När jag såg Juno så tyckte jag den va skitbra men kunde inte riktigt komma på varför jag tyckte så... Idag ko m uppenbarelsen (jag vte lite late kanske men ändå ;D bättre sent än aldrig) Jag tycker om den för den är realistiskt och verklig! Det är inget lyckligt slut men inte heller ett sorligt.  Hela filmen är så, den känns inte påhittad utan den känns som om den är hämtad från verkligheten! Det skulle kunna vara vem som helst typ.. överdriver kanske lite men om man jämnför med andra filmer från Holly så! 

Juno är en jättebra film som alla borde se!

Until forever!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag och min sambo tyckte med att den var hur bra som helst! Älskade hennes till och från pojkvän där. Han var så charmig :)

2008-07-09 @ 22:32:25
URL: http://nolow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0